vart är världen påväg?

Det blev inget sovande för min del, jag hamnade framför tv'n och efterlyst. jag kan tycka att det är väldigt bra och idag var det bla en 8-åring som hade blivit utsatt för ett rån. En 8-åring!!!?:O Det var tre killar i kanske 16-17 års-åldern som följde efter killen när han klev av bussen för att sedan ta hans mobiltelefon. Hur kan man vara så feg att man går på en 8 årig pojke. Jag förstår inte hur man kan råna någon överhuvudtaget, men en kille på åtta år, det är helt sjukt. jag blev väldigt upprörd när jag satt här med familjen;d
nu sitter jag och knaprar på små morotsbitar, mums ;)

ja, det var allt jag hade att säga ;d

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0