vilken kväll:)

Gårdagen på mosjös relax avdelning var helt underbart! Först bjöd anna på bakad potatis och kykling, riktigt gott :) sen avslutades kvällen i bubbelpoolen och lite solning, en väldigt bra kväll som slutade väldigt bra också när filip kom hem till mig runt tolv:) Fick världens skönaste massage och det var en jätte mysig kväll:) Han åkte för ett litet tag sen för att fixa present till ola, men vi ses ikväll ute någonstans. Jag ska på lagfest och jag är så taggad :D Har bestämt outfit så jag har inget att vara stressad över ;)
Ska kanske hinna med att träffa sanne lite idag också, trevligt:)
nej nu kom mamma och pappa hem så då ska jag vara lite trevlig!
puss



skönt att du är hemma baby<3

Kommentarer
Postat av: filip

Så sjukt jobbigt att åka ifrån dig varje söndag, hoppas det blir bäst ikväll<3

2009-02-07 @ 12:57:16
Postat av: malin

det är jobbigt att du lämnar mig :( det kommer det bli! älskar dig baby<3

2009-02-07 @ 13:13:14
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0