14 januari

Nu sitter jag här vid datorn igen och är alldeles proppans. Jag och mallan tog en sväng till ica för att handla chips och dipp och hamnade uppe på mitt rum, en mycket mysig kväll med massa skitsnack ;) de gillar vi!

Vid två mötte jag upp sanne&louise på stan för att sedan bege oss till,håll i hatten, la baguette. Det blev lite mat men efter att vi hade sutit där i ca 1½ timma så blev vi sugna på efterrätt, haha så då blev det lite fika på det hela också. Även min kära syster dök upp och åt lite med oss. Blev mycket skratt;) Fick nyss sms av louise att hon fortfarande skrattar åt en lite historia som hände när jag och malin praoade på ett hunddagis i åttan, haha, de tyckte jag var väldigt roligt iaf :D

Nu ska jag snart gå upp till resten av min kära familj och dricka lite te. Jag har verkligen blivit en te människa, förut hatade jag de men då tvingade jag mig själv att dricka de och nu älskar jag te:D så det kan gå;)

ha en bra onsdagskväll:)

puss


vilken underbar dag, vilken underbar kväll, vilken underbar KLASS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0