19/1 2009

är otroligt trött, kunde verkligen inte somna inatt... sen ringde väckarklockan alldeles för tidigt. Hade tänkt att cykla till jobbet idag men det snöar ute så jag skippar de och åker kollektivt;) haha.
Undra om det blir någon träningen ikväll pga av all snö. Jag är väldigt taggad på träning men sen känner jag mig väldigt trött så jag skulle behöva sova. jag och sanne kom fram till att man egentligen borde få vara ledig både söndag och måndag efter att man har jobbat en natthelg för man är faktiskt helt slut och hinner inte återhämta sig. men det är ju bara vad vi två tycker;)

nu ska jag snart börja gå från soffan, men det är så skönt här så jag stannar nog ett tag!

puss



Kommentarer
Postat av: malin

fin buss :)

2009-01-22 @ 19:26:36
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0