äckel gubbe

Nu har jag kollat på ytterligare tre one tree hill avsnitt och jag längtar tills jag får se nästa!
Jag var iaf på stan och fick med mig ett par shorts, jag vill att det ska bli sommar snart! sen ett par jätte fina örhängen och ett par trosor;)
Jag gick in på krämaren när jag väntade på bussen för jag frös så, men då är det en äckelgubbe som börjar följa efter mig, jag började gå i cirklar men han fortsatte att förfölja mig. Jag började bli lite orolig så jag gick in på zara för då skulle han väl ändå inte följa med, men så fel hade jag.  Han gick efter mig och kom fram till mig och visade mig sin mobil och visade mig ett nummer på hans telefon och frågade om det var mitt. Jag blev faktiskt väldigt rädd och det var mycket obehagligt men som tur var så var det inte mitt nummer! usch så jag ställde mig brevid ett gäng av tjejer för jag vågade inte stå ensam ;d Då är det en av dom där tjejerna som kommer fram till mig och tycker att jag var skitsnygg i håret och undrade hur jag hade gjort de, haha jag blev jätte glad och släppte rädslan av äckel gubben. Man uppskattar det väldigt när man får höra kommentarer, så jag måste nog bli bättre :D

snart ska jag iväg på den långa träningen, men roligt ska det bli :D







nu är jag beredd på sommaren, det är bara den kommer :D

pussis

Kommentarer
Postat av: Pernille

usch. jag hatar når äckla gubbar följer etter mig. Det händer inte ackurat sällan :/

2009-01-27 @ 23:25:54
URL: http://queenofthegreen.devote.se
Postat av: Stiiina

Stackars malin :O

2009-01-28 @ 20:21:37
Postat av: malin

jag vet, det är synd om mig :O

haha nej men det var faktiskt rätt äckligt :p

2009-01-30 @ 10:49:19
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0