blånagel

nu har jag hamnat här igen, kom hem för en halvtimma sen från träningen:D det gick riktigt bra idag, dock blev jag stämplad av sara och det gjorde fruktansvärt ont! Men jag gav inte upp, men nu gör det väldigt ont ;) så nu kommer den bli sådär snyggt blå och ramla av, mysigt!

Pratade nyss med filip i telefon, gud vad jag saknar han redan, det är helt sjukt. Men jag ska försöka göra massa saker hela tiden så veckan bara springer förbi. jag tycker inte om att ha honom så långt ifrån mig, Såhär jobbigt som jag tycker att det är när han är borta, så jobbigt trodde jag inte att det skulle bli. Men vi är starka och jag älskar han så oerhört mycket, bara så ni vet liksom ;) <3 Ni kanske tycker att så jobbigt borde det inte vara men innan man har upplevt de så har man ingen aning, jag lovar att ni också skulle känna så.

Imorgon har jag bytt min tid så jag jobbar på torsdag istället. Så imorgon ska jag sova och bara dega hela dagen innan träningen börjar :D

sussa sött:)

you are beautiful <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0