drömmar

drömde att jag vaknade precis samma tid som jag vaknade igår, alltså 10.31, det var ritktigt läskigt! men som tur var stod klockan på 10.23, haha. Jag drömde om gympan, eller ja det var inte direkt om gymnastiken men dom personerna var med, och sanne haha hon skulle sminka sofia på jobbet och det blev så hemskt men sofia tyckte om de;d vilka drömmar man kan ha alltså,

jag har haft väldigt stora problem att sova på kvällarna, det tar flera timmar innan jag tillslut sjunker in i mina drömmar, det är jätte jobbigt. Det kan nog ha att göra med att jag inte har filip brevid mig och att jag tänker alldeles för mycket. Får hoppas att det går över snarast!

Jaha, idag blir det lite nattjobb men innan de ska jag förbi salongen där louise jobbar och få mitt hår lite fixat, roligtroligt :D
Hoppas ni får en underbar fredagkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0