en kanon kväll

Har nyss varit på stan med anna och handlat presenter till min faster:)

I fredags träffade jag min älskling och vi tog det bara lugnt, hyrde jiddra inte med zohan, jag hade nog för höga förväntningar för jag trodde att den skulle vara bättre ;d men den var helt okej och ganska rolig:)
Igår blev det några timmar i idrottshuset för att kolla aifcupen innan det blev dags att åka hem för att göra sig redo inför kvällen :D strax efter sex hämtade vi upp sanne för att bege oss mot louise:D Hon hade laddat upp med massa mumsigt godis. Det blev en kanonförfest trots att vi bara var tre stycken som stod för det roliga :D haha
mötte många från klassen på satin, väldigt roligt eftersom man inte sett dom på ett bra tag! Det blev en bra kväll:) sen åkte vi hem till filip för att sova:)

Ska snart iväg till farmor&farfar för att fira min faster=)

Filip åker i morgon och jag vill verkligen inte...:( min andra halva! Jag älskar dig<3

Ikväll ska jag krama honom hela kvällen och inte släppa honom en sekund!

ha en bra söndag:) puss


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0