ett år<3

Idag har jag och filip varit tillsammans i ett år. Det är sjukt länge och det känns som igår som man var sådär pirrig och nervös när man skulle träffa honom. Jag är fortfarande lika kär, dock inte så nervös när jag träffar han ;d Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag och jag hoppas han vet hur mycket han betyder för mig:)<3
De tråkiga är att han inte är hemma idag:( men vi ska träffas i morgon, och det ska bli så skönt att få se han igen, känns som han har varit borta en evighet!Du är mannen i mitt liv ;)<3

Du gör mig lycklig
 











ja, det finns massa fler bilder men det här får räcka, hoppas att han förstår att han är det bästa som har hänt mig :)<3

hoppas det blir flera år tillsammans<3

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, grattis :D

2009-01-22 @ 19:16:39
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer bli många år till:) älskar dig min plutt<3

2009-01-25 @ 01:24:14
Postat av: Anna

vilka söta bilder!

2009-01-27 @ 15:12:27
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0