fika på gröna grodan

det blev inget stan, jag var helt enkel för slö sen ville jag kolla klart på reprisen av let's dance:D jag är väldigt imponerad av magnus samuelsson, han har en otroligt stor kropp men kan ändå dansa väldigt bra ;)
Jag träffade sanne, vi tog en mysig fika på gröna grodan. Första gången jag var där, men det var väldigt mysigt och det var mycket gott :D
nu har jag precis slingat håret på mamma och anmält mig på lite olika ställen så jag ställs i kö på lägenheter. Jag ska inte flytta nu på en gång men den dagen kommer nog snart ;)
Gud, tiden går så snabbt, kommer ihåg när jag var runt 15 och det var så långt bort att flytta hemifrån men nu, när jag snart fyller 20 så kommer den dagen allt närmare.

Min kära syster håller just nu på att göra fruktsallad, mumsigt :D
nu ska jag umgås med min familj:)

puss

Kommentarer
Postat av: malin

när ska vi umgås då? :)

2009-01-18 @ 22:53:17
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: malin2

snart tycker jag va mallan :D

2009-01-18 @ 23:02:45
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0