fredag

nu sitter jag här i soffan igen och dricker mitt te, mysigt:)

Igår gick jag aldrig på träningen, kände att jag behövde en lugn kväll hemma, har kommit hem sent varje dag sen i lördags så jag tyckte jag förtjänade de;) Tog en promenad med malin, tog ut lite pengar så gick vi in i en affär för att handla lite mörk chocklad. Jag hittade ingen som jag brukade äta men så föreslog en av personalen en cloetta. Så den tog jag och kom fram till kassan, då säger han som sitter i kassan: Ska du verkligen ha den här, den är jätte äcklig?:O haha snacka om att försöka sälja produkterna ;) Men jag stod på mig även om han tjaffsade emot att jag skulle ta en annan istället. Jag tyckte att den var helt okej :)
Cloetta, ta det rätta ;)

Sen började jag pyssla med en sak till sanne men när jag nästan är klar så tog en sak slut så då var jag tvungen att sluta:( Så jag får helt eneklt göra klart den ikväll lite snabbt :) För sen ska jag ut med tjejerna, wihooo :D

nu ska jag göra mig iordning för jobbet, puss

och bara så ni vet så kommer filip hem idag, jag är gald:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0