fullt upp hela dagen

gud vad jag är uppe tidigt, det är tom mörkt ute :O
igår jobbade jag, stod väldigt mycket i köket vilket jag inte brukar, men det gick väldigt bra måste jag säga och jag luktar fortfarande lök om händerna!
Sen åkte jag hem till sanne för att vi skulle kolla på mama mia men det blev inte så mycket tittande. Vi åt ett tag sen kollade på thailandresor :D vi har nu bestämt att åka dit i höst istället för nu i vår. Så vi åker efter min fotbollssäsong då har vi ju hunnit spara pengar;)

sen åkte jag på fotbollsträning och amanda hade också pallrat sig ner, hoppas hon börjar nu :D
det gick väldigt bra på träningen men sen var jag verkligen helt död.

nu ska jag jobba 10-19 sen har jag träning 19.45-22.00, vilken härlig dag;)

nu måste jag sätta fart, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0