happy smarties

nyss hemkommen från mördarpasset, men det gick som en dans på rosor. Kändes som tiden bara flög förbi, så himla skönt :D tänkte lägga mig i soffan men jag kom på att jag har träningn om en timma så jag får helt enkelt hoppa att vila nu och ta det efter träningen :D¨
jag vill börja på typ friskis och svettis men jag kommer nog inte hinna med att jobba, träna fotboll, ha ett liv och att börja där, men det verkar så roligt!
En lite rolig händelse på jobbet idag, Det kom in en döv tjej som skrev på mobilen vad hon skulle ha. Det stod happy smarties, haha jag höll på att dö men hon fick sin glass och var nöjd så det var ju tur de ;)

Nej nu ska jag kolla lite på tv!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

happy smarties tycker jag var ett väldigt fint namn ;D

trevligt att träffa dig idag malin :D:D

2009-01-28 @ 20:23:07
Postat av: malin

haha, vissa är ju för roliga :p

det var trevligt att träffa dig med, fortsätt att komma ner nu :D

2009-01-30 @ 10:50:01
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0