helgen

Fredagen började med att jag jobbade ett litet tag innan jag fick träffa filip. Vilken känsla det var, jag har verkligen saknat han!
Sen var det dags att dra sig mot hemma för att göra sig iordning. Förfesten styrdes hos tessan med mina tjejer. Väldigt roligt och mycket skratt som vanligt :) Sen tog vi en texi upp mot stället. Men där blev vi inte långvariga, haha så vi gick till satin istället, där var det lite roligare, Men det slutade med att det bara var jag sanne och amanda kvar haha sen blev det såklart en tripp till mc donalds;) Där mötte jag upp filip och åkte hem:)

Sov till halv två igår :O men skönt var det iaf. Gjorde inte så mycket igår, badade och åt gott, Sen skulle vi gå på bio men när vi kom upp(vid 20 i 9) så var det såklart inte många platser kvar till någon film, haha så vi vände om och åkte och hyrde två filmer och köpte mumsigt naturgodis:) Filmerna var väl inte dom bästa så efter en liten bit in på den andra somnade jag;d
Imorse stod klockan på 8 för att filip har match, sen åker han direkt till lumpen! Hoppas veckan går snabbt!

Nu ska jag vila lite i soffan, puss

Kommentarer
Postat av: moa

tack så mycket! :D

2009-01-25 @ 15:26:37
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0