I´m back

ursäkta min frånvaro på cirka en vecka men jag har jobbat en hel del och har bara inte orkat gått in på datron;d

Onsdagen förra veckan var det då nyårsafton och den blev väldigt bra:)

I söndags hade vi slutspel i dm och jag lyckades såklart stuka foten i första matchen men jag tejpade och spelade de tvåa andra ändå. Vi slutade två och gick vidare till semi där glanshammar stod för motståndet. Så kl tio i tisdags spelade vi, och vi vann tillslut med 3-2 och jag gjorde ett väldigt snyggt nickmål om jag får skyta lite ;) Sen bar det av till jobbet, så jag jobbade 12-16 sen kl 18 var det dags för final. Jag planerade arbetsdagen bra där! Vi spelade finalen mot hallsberg och efter första halvlek stod de 2-1 till oss, men vi tappade mycket i andra och förlorade, attans! Men såhär långt har vi aldrig kommit i dm så det var bra gjort av oss ändå:D

I onsdags var jag och filip på twilight och guuud va bra den var, se den!
Idag ska jag bara ta det lugnt och träffa filip lite senare efter hans träning :)

Imorgon blir det fest hos louise:D

jag ska försöka uppdatera lite oftare nu ;)

pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara skrivaa va fint namn o efternamn du har :P hehe...som mig :P ha det super:P

2009-01-11 @ 01:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0