jag kan jag med

nu har jag suttit här ett tag för att fixa lite med bloggen och jag är positivt överraskad av mig själv att den inte blev helt förstörd. Jag lyckades byta både bakgrund och bild där uppe, haha för mig är det ett stort framsteg då jag är urusel på sånnt här ;) Den coola bakgrunden skulle jag faktiskt kunna tänka mig ha som tapet!

Åt tacopaj för en lite stund sen och nu är jag proppmätt så det känns som jag ska spricka.
Ska snart hoppa in i duschen, har fortfarande på mig samma kläder som när jag vakna, haha men jag har inte varit utanför dörren idag så det gör inget.

nu är saknaden stor<3

puss


det här var en underbar kväll med spib5:D

men den här kväll var snäppet bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0