lite annat

igår var jag för trött att skriva när jag kom hem från jobbet vid halv tolv. Men jag träffade iaf mallan lite innan jag for till jobbet, Hon bjöd på lite ost&kex, väldigt gott var :D Sen kom jag till jobbet vid fem och fick hoppa mellan köket och kassan flera gånger, och när man står i köket måste man ju ha en ful kebba på sig som man sen tar av sig när man ska stå i kassan, så mitt hår såg förjävligt ut, haha vilket problem jag har men ni förstår nog ;)

Idag gick jag upp rätt tidigt för att fixa lite saker, bla till sanne och fiip :D hihi undra vad de kan vara måntro :D
Jag slutade jobba vid tre så då tog jag en till runda på stan och såklart glömde jag en sak i en provhytt och efter kanske en kvart kom jag på de och fick kuta tillbaka. Som tur var de så var saken kvar!

Jag ska nog inte träna ikväll, känner att jag bara vill vara hemma och ta det lite lugnt, är sjukt trött!

Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: malin

yeeey nu mände mig i bloggen ;D

2009-01-22 @ 19:26:05
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Louii

Tack så jätte mycket Malin.

Jag hoppas och trpr också det :)

Kram

2009-01-22 @ 23:07:03
URL: http://louii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0