lördag

Vaknade vi kvart över ett idag :O det måste nästan vara rekord! men jag var otroligt trött igår så det kanske var därför.
Vid tre befann jag mig i frisörstolen hos louise. Det blev massa slingor sen fick jag världens skönaste huvudmassage:D Sen klippte hon lite ockå:) prick klockan 6 så var vi klara :D Det blev superfint så jag är så tacksam;) Sen var det bara att gå till jobbet, där vi båda tog två cheeseburgare, och dom har nog aldrig varit så goda som igår, var vrålhungrig! Var väldigt lugnt igår men tiden gick ganska snabbt ändå:)

Just nu mår jag lite konstigt, ont i huvudet och känner mig bara allmänt trött, får nog lägga mig i soffan ett tag och vänta in jobbet som är klockan elva....

ha en bra lördag :Dpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0