måndag

Vi firade min faster igår, och det bjöds på god potatisgratäng och en mumsig tårta som efterrätt:) Fick även en försenad julklapp av henne, och det var att vi ska åka och rida på islandshästar:O haha jag som tycker sådär om hästar och kan verkligen inte rida men det där verkar ritktigt roligt:D Hon blev mycket glad över våra presenter också!

Sen åkte jag hem till filip för att bara mysa med honom hela kvällen innan han drar in i lumpen..:(
Så i morse runt kvart över tolv så åkte han ifrån mig. För er kanske det inte låter så jobbigt men från att man har setts nästan varenda dag i snart ett år tills att kanske inte ens ses varje helg, det är jobbigt. Men vi kommer klara de, och jag längtar redan tills nästa fredag då han kommer hem:)

Tog en tur på stan med sanne idag och även lite mat blev de, hungrig som man var! Sen gick vi till åhlens för där hade vi båda presentkort på 400 kr som vi hade fått från mc donalds. Månadens medarbetare hade vi då blivit;) Det blev varsin parfym, haha och såklart var det samma;)
Sen närmade klockan sig fem och då var det dags att säga hejdå till sanne och hej till jobbet! Fick gå lite tidigare så jag hann till träningen som var klockan 9. Så nu har jag precis ätit lite mat och duschen väntar!

Hade bra!
puss

Kommentarer
Postat av: malin

Åh jag förstår att det rär jobbigt! men vet du vad? det får bli mycket promenader och mys tycker jag :)

2009-01-13 @ 09:04:45
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0