onsdag

det är tidigt det är mörkt, jag är trött! Hade en jätte hemsk mardröm, hade panik i drömmen! usch!
Träningen igår var riktigt rolíg och vi var rätt många. Körde mycket olika saker, så helt plötsligt var klockan 10;)

Som några kanske vet så har jag en sk mjölkmage. Alltså att jag är känslig mot mjölkprodukter. Men jag har inte varit så snäll mot min mage, utan jag äter rätt ofta både glass och fil, och dricker mycket mjöl, då är det inte så konstigt att den inte mår bra! Så nu har jag bestämt mig att jag måste ta tag i de och äta laktosfria produkter. Kanske fuska någon gång ibland, men inte så ofta som nu ;)

Nu ska jag ta en till macka så jag står mig tills jag har rast!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0