tisdag

Enligt emma så skulle min nagel börja bulta väldigt när jag skulle sova, och visst hon hade rätt! ont hade jag haha, men hon sa även att man ska veckla ut ett gem så det blir som en lång pinne och elda på den så den blir jätte varmt sen trycka den på nageln tills den når huden :O Hör ni hur det låter, ja precis, AJJJ! Men jag får väl ta att göra så, för då försvinner det ju ;)

Hade jätte många drömmar i natt som jag kom ihåg när jag vaknade men nu har jag glömt bort dom ;d de sägs att om man kommer ihåg sina drömmar så sover man inge bra. Då sover jag alltså skit dålgit!
Vad ska man göra en ledig dag som denna då, tänkte nog kolla lite one tree hill om jag fattar hur man gör med annas dator!
Nej nu ska jag dricka mitt goda te som väntar på mig :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0