torsdag

Var helt fäst vid ett program igår som var på tv'n. Det handlade om en tjej som blev kidnappad och hölls som slav i 7½ år! Hon fick sova i en låda! under hans säng och var där ca 22 timmar om dagen. Alltså bara under två timmar fick hon stå upp, annars låg hon inspärrad i en låda. Tänk att uppleva en sånhär händelse, hur ska man kunna gå vidare med sitt liv efter det? Han som kidnappade henne torterade henne också, han la henne på en sträckbänk, piskade henne, och våldtog henne. Hur kan en människa göra något sånt mot en annan människa, det är helt sjukt! Tillslut lyckades hon rymma och han fick 104 års fängelse! Psyk människa!

Hade världens konstigaste drömmar inatt, och tur att dom inte var sanna! Vaknade runt halv elva vilket var väldigt skönt :D börjar inte jobba förens kl 3. Igår målade jag på ett superfint rosa nagellack som jag snart tyvärr måste ta bort eftersom man inte får jobba med nagellack.... funderar nästan på att strunta i att ta bort de och hoppas på att dom har slut på nagellacksremover på jobbet, haha, det återstår att se hur jag gör ;)

Direkt efter jobbet väntar fotbollen på karslunds arena :D

puss mallan

Kommentarer
Postat av: malin

nu har jag uppdaterat! ;D

2009-01-15 @ 13:01:28
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0