trött är bara förnamnet

ja, som sagt så jobbade jag mellan 10-19 och höll på att somna där ett tag. Sen for jag hem för att åka direkt på träning. Jag orkade bara träna 1½ timma sen sa kroppen ifrån, jag höll nästan på att ramla ihop. så jag satte mig vid sidan och vilade mig.
Pratade nyss med filip och vi trodde att han skulle få komma hem ett tag i morgon men dom skulle tydligen ha övningar på kvällen med. Det blev jag ledsen över för nu saknar jag han väldigt mycket :( Men på fredag då får jag äntligen se min älskling igen! du är allt<3

imorgon ska jag sova så himla länge, börjar inte jobba förens klockan 5, skönt :)
Nu ska jag duscha och krypa ner ensam i min säng :(

sov gott alla :D

f<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0