toooorsdag

Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg såhär på morgonkvisten :D
Tänkte bara hylla mina vänner lite här i bloggen. jag har fantastiska vänner som jag inte skulle klara mig utan! Det är nog inte så ofta som man säger hur mycket dom betyder, men det betyder väldigt mycket:) Dom flesta av mina vänner har jag kännt sen wallerska, alltså från lekis:) jag vet att vi kommer vara vänner hela livet;)

på kvällarna har jag börjat lösa korsord, haha jag vet jag är en nörd ;) men det är faktiskt ganska roligt :D Men nu när jag inte sover med filip i veckorna så har jag liksom massa tid, och då fördriver jag den med att komma på ord ;)


Mina underbara tjejer<3

Nej nu måste jag få i mig mitt te innan det kallnar;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0