fredag

inatt drömde jag att alla i mina familj dog och jag bara sprang och sprang för att det inte skulle få tag på mig, jag var fruktansvärt rädd, alltså är det något fel på mig eller? varför ska jag ALLTID ha mardrömmar för...
Lyckligttvis så vakndade jag och insåg att det inte var sant.
Jag funderar på att göra gelenaglar, för det är så himla fint och mina naglar är så fula. Men jag kanske inte får ha sånna på jobbet och det kanske desutom blir svårt att öppna alla saker som vi har, jag får ta och kolla upp det där!
Idag är det fredag, så skönt tänker vissa men jag ska jobba natt så:( Men filip kommer hem idag, va skönt att få träffa han igen, han är saknad! Så eftersom jag börjar jobba elva ikväll så hinner vi ses en stund. I vanliga fall tycker jag att det är en skittid men idag är det en väldigt bra tid :D<3

När jag kom ner i morse så var nästan hela påsen med markansgodis slut, jag chansar på att det är anna som har ätit upp allt ;)


Jag och sanne såg några stackars rävar igår!

sanne:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0