Det blir inte alltid som man planerar

som sagt, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss i lördags.Vi började hemma hos amanda&emma, jag,louise,sanna björklund och hanna, det var riktigt kul och louise blev frisören som vanligt och fixade allas frillor! Jag och sanna körde ölspelet själva ett tag, haha har man kul så har man!
Planerna var att vi skulle till frimis och vi hade ringt innan och sagt att vi var några 89:or och några 90:ior och det skulle inte vara några problem, tjena! Det började med att hanna kom på att hon hade glömt sitt legg hemma hos amanda och skulle då ta en taxi dit och tillbaka, 300 gick kalaset på! Sen splittrades vi så jag sanna och hanna skulle in på frimis, men nej inga 90:ior fick komma in... så ja det fick bli klaras. Men där var det bara massa 91:or så jag och louise gick till donkan och fylleåt istället! haha men som helhet var kvällen ganska rolig ändå;) Sen gick jag och filip hem i det fina nattvädret!
Igår kom släkten för att fira mig, fick ett jätte fint halsband som jag aldrig kommer ta av mig av ia och massa annat fint :D
Nu ska jag njuta av solen

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men donken som vanligt alltså! när blir det kalas för flickrona då? :)

2009-06-01 @ 17:11:42
Postat av: M A L L A N

de va ja som hade skrivit dde tidigare ! :D haha missa mitt namn bara :D

2009-06-01 @ 17:22:05
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0