Det hetar näsa, inte nos

vi har haft det underbart hela helgen, så himla fint väder var det också! Man kan sammanfatta helgen med mycket skratt ,sång, billys pizza, klippor,värme,kyla! haha vi har lärt oss många nya sånger! Igår när vi åkte hem dunkade vi magnus uggla och gyllene tider, mycket bättre kan det inte bli, och där louises pappa hade huset, guuud vilka kanon läge vid vattnet! tack louise&Sanne :D

Kanske, jag vet int. Det heter näsa, näsa inte nos. Nos har hundar och katter inte männsker. haha

idag har jag jobbat, mördarpasset 10-19, jag förstår inte att folk vill vara på stan en sånhär fin dag, men tydligen, kändes som hela örebro var där idag...

Jag har inte börjat packa än och vi åker klockan 1 i natt, haha för nu är det beck som gäller ;)

jag saknar filip:(<3

puss, ha två underbara veckor här i sverige:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0