en dag kvar

Igår blev det träning sen var det bara att skynda sig hem för vi skulle nämligen till olereys med några från laget och äta :D sanne följde även med:) Tog en timma innan vi fick maten...och jag var vrålhungrig! Det var iaf mycket trevligt men runt elva begav vi oss till njuta för att njuta av lite drinkar ;) jag älskar mitt lag ;D efter drygt en timma så var det meningen att vi skulle gå till strömpis men alla var lite halvsega så det var bara elin som gick in ;d mamma kom och hämtade mig istället, jag somnade som en stock.
Idag ska jag jobba 11-15 skönt för idag är det marknadsafton så då vill man inte jobba för sent! När jag har slutat så ska jag och sanne trippa runt lite på stan:)

IMORGON FYLLER JAG 20 ÅR!WIHOOO

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0