midsommar-kungshamn

oj, jag är inte duktig på att uppdatera inte ;)
men under tiden har det hänt lite saker iaf, i fredags styrdes en lite mysig förfest hos liza med ida och jag, väldigt mysigt. ,där kan vi sätta stopp och inte berätta mer ;) i lördags så träffade jag tjejerna för att fira mig och elin, först bowling sen good mat :D vi fick jätte fina presenter också, ett plus i kanten:D sen åkte jag hem och då kom filip till mig och mös:)

I söndags var det namngivningsfest åt min lilla kusin cornelia, ååh jag önskar att jag kunde träffa dom mer:(
I måndagsnatt åkte filip till grekland, så nu ses vi inte på tre veckor för han kommer hem när jag åker... men sen ska vi ju utomlands så det blir jätte bra:D

I går gick jag mamma och min moster på bio, baksmällan, haha jag säger bara seee den! så himla rolig, haha

nej nu ska jag packa, nu är det kungshamn med sanne&louise som gäller, wihoooo :D

ha en bra midsommar alla :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0