lite gamla bilder

gud,nu är jag helt slut. Löpningen tog verkligen död på en. Sen när vi kom in i hallen så körde vi lite stretching fast på ett litet roligare sätt, sen styrka på det hela. Nu längtar jag verkligen efter sängen...ska väl försöka duscha innan bara!
Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon, eller ja kanske till 10 iaf ;d sen blir det att träffa malin lite innan jobbet kallar vid halv fyra. Han som lägger schemat på vårat jobb har lagt mitt schema så jag kan träna och dom sena passen på onsdagar för då har jag ingen träning, det dåliga med de är att jag aldrig får en helt ledig kväll...lite tungt känns de.

Nej nu kallar duschen
haha kollar på massa gamla bilder, va roligt det är :D här kommer några

haha, kolla in min skuldra, Äckligt!

hade det inte suttit fint med lite sommar nu?

haha här var det dags för lite vattenpipa!

Här var det fest!


god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0