Måndag

Nya vecka, nya möjligheter. drömde en väldigt läskig dröm, men börjar bli van nu så....
Kollade ni på beck igår? en beck nörd som jag är så satt jag såklart bänkad, och den här har jag faktikt aldrig sett. Det handalde iaf om att det var en kille solm följde efter en tjej när hon var påväg hem, och våldtog och sedan mördade henne och det var hennes egna föräldrar som hittade henne. Den var riktigt obehaglig. Ibland händer det ju att jag går själv mitt på natten men man tänker, det händer inte mig. Usch,  nu ska jag aldrig mer gå själv.
Ska kanske snart upp på stan, men börjar inte jobba förrens vid tre sen efter jobbet är det träning på direkten som gäller.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0