måndag

ååh, nu är jag så trött att jag tror jag håller på att ramla ihop.
Igår hade vi som sagt team-building och det var hur kul som helst, dock inte när vi skulle ut i lundby och leta efter olika ställen, men vi hade sanna som bor i lundby i vårt lag så för oss tog det bara 18 minuter, medan bellas lag kom in efter 40 haha dom gick lite vilse! Våran grupp vann, det var ju kul :D
Sen firade vi min pappa som fyllde hela 48 år, det börjar närma sig 50 sträcket ;)
Sen for jag hem till filip för att kolla beck och mysa:)
Imorse vaknade jag vid sju, var klar kvart över! jag är fasen blixten haha, jobbade mellan 8-17 så nu är jag äntligen hemma och ska nog sova innan träningen kallar:D

puss

Kommentarer
Postat av: malin

malin e snabbis!

2009-03-25 @ 17:32:27
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0