måndag

Vilken kväll igår, fy sjutton! jag sanne&louise satt och förfesta lite, det är faktiskt väldigt mysigt och roligt att vara få på en förfest ibland:D sen for vi till björnstugan och ni skulle bara veta hur kul vi hade :D Men sen vid halv två så var vi ganska trötta så filip hämtade oss!
Imorse mådde jag väl som jag förtjänade, mitt huvud värkte lite och jag var ganska seg. Det var nära att jag låg kvar där i sängen men jag hade ju jobbet som kallade.
Idag har jag bara jobbat sen träning, dom hade stängt av lysena på planen så det var rätt mörkt och massa snö så vi fick helt enkelt springa lite, yeeeees ;)
Snart ska jag försöka hoppa in i duschen, om jag kommer så långt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0