onsdag

har varit vaken sen nio och väntar på att klockan ska bli ett för då ska jag ta bussen och fika med louise:D
Tänkte lägga in lite bilder men våran dator där nere funkar inte så jag kan tyvärr inte göra de. Köpte en jättefin tunika på indiska igår, och den ska invigas idag ;)
Är helt seg i kroppen efter gårdagens träningspass. Först fys en timma sen träning en timma, haha i slutet orkade knappt mina ben bära upp mig, jag var så trött. Men efter man har kört ett sånnt pass så känns det så himla skönt.
Solen skiner och jag är på toppen humör.
Nej nu ska jag göra mig lite klar,

PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

duuu,nu har jag börjat uppdatera igen om du hade missat det ;D

2009-03-20 @ 07:51:22
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0