stan i snöovädret

Jaha, snöstorm ute men sanne ville att jag skulle följa med henne upp på stan så det gjorde jag! Vi irrade runt för att hitta friskis&svettis, haha men tillslut så hittade vi de, och sanne införskaffade sig ett kort där, hurtbullen :D Sen gick i och åt lite rosalis, gott men guud nu håller jag på att spricka:p
Imorgon åker jag till stockholm med filip och hans familj, vi ska fira hans faster som fyller 50 år. Jag som tänkte att jag kunde ta skinnjackan, jag får nog tänka om lite nu ;)


hihi



hittade lite gamla bilder :D

puss

Kommentarer
Postat av: sanne

är det jag på bilden?

2009-03-27 @ 16:55:26
Postat av: mallan

hihi japp, jag och du va :D

2009-03-27 @ 18:46:30
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0