vilken fantastisk helg

Vi har haft det så underbart. Filip hämtade mig efter jobbet vid tre i fredags natt, fick sova i drygt 4 timmar, sen började resan mot solna:) Innan firandet började så tog vi oss in till stockholm och gick lite på stan, köpte en tröja:) Sen tog vi även en fika och åt världens godaste muffins, jätte mysigt var de :)
På kvällen så åkte vi hem till marie för att fira henne, massa av folk,mat och dryck. Bålen tog slut rätt fort och det förstår jag, för den var otroligt god;) Efter några timmar blev jag och filip väldigt trötta och åkte tillbaka till hotellet. Tände ljus och badade, hur mysigt som helst:)
Hotellfrukosten måste vara den godaste, guuud. Jag och filip hade då glömt att ställa om klockan så när vi trodde klockan var elva så var den tolv, och då skulle vi checka ut... haha men det slutade bra.
Det har varit en väldigt rolig och bra resa med familjen ragnarsson. <3

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

uppdatera mera!! och kommentera mera.... :O

2009-03-30 @ 17:12:09
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0