bra helg!

helgen har varit helt fantastisk :D
Var på bio i fredags, änglar&demoner, och den var så himla bra, se den!
I lördags så tog jag och filip bilen för vi skulle kolla på betesutsläpp, guuud va mysigt det var! Tänkte att vi kanske skulle vara själva men icke, det var flera tusen människor där ute på landet. Kor, kalvar,lamm och grisar fick vi se, så söta:)
Idag börjar jag jobba klockan 10 och slutar fem, för då är det dags för match. Kif duff står för motståndet och jag hoppas på en vinst :D

nej nu ska jag skynda mig lite
har massa bilder från helgen men dom kommer senare;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh vad avundsjuk jag blir, ville också på kossutsläppet! :(

2009-05-19 @ 09:31:37
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Malin

nu blir ja irriterad!! skriv mera!!!! ja uppdaterar jämt :(



hihi nej puss gullan! fast gör mer..

2009-05-20 @ 20:50:32
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0