dagen efter

Igår styrdes det lite partaj hos jonas, mycket trevligt :D  "man får aboslut inte spilla på mattan" haha vad tor du att jag och sanne gör efter fem minuter, jo hon springer på mitt vinglas, haha tur att det var vitt vin så det blevingen fläck;) Min tidsuppfattning var inte den bästa igår men jag tror filip hämtade mig runt halv ett-ett, han är väldigt bra<3
Imorse dunkade huvudet lite lätt och jag var allmänt seg i hela kroppen. Men vid elva var jag tvungen att gå mot jobbet...
Har tränat lite ikväll och åt nyss popcorn med familjen och kollade på en väldigt bra kortfilm:)

Nej nu vänar duschen!

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

nu börjar jag tyckta att det är lite glest mellan dina uppdateringar! skärpning!

2009-05-14 @ 12:07:55
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0