onsdag

var nyss inne på malins blogg, guud hon hade lagt upp massa gamla bilder, sånna som man inte ens existerade! men jag tycker att det alltid är kul med gamla foton!
Igår bestod dagen av jobb från 10-19 sen hämtade vi upp filip och åkte hem till mig! Mös framför tv'n med naturgodis:)

Idag börjar jag elva och jobbar till tre, skönt för jag är så himla trött idag, Tänkte åka upp lite tidigare så jag kan ta en tripp på stan:D
haha fick nyss ett sms av filip som åkte från mig för en halvtimma sen :Det ligger en jätte stor snigel utanför rean dörr;)
jaa, det är bra för mig att veta haha ;) han är så söt han:D<3

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha de är ju så kuliga bilder :D

2009-05-27 @ 14:03:02
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0