sömnlös helg

det har varit en rätt jobbig helg, jobbade i fredags till kvart över tre, somnade vid fyra gick upp halv åtta eftersom vi hade samling med fotbollen kvart över åtta..jag gick i sömnen.  Matchen var klockan tolv så jag hann sova en halvtimma eller något i bussen, sen lyckades vi vinna med 4-3 också :D så himla skönt att vi vann+att jag lyckades göra ett mål:D sen var det bara att fara hem igen för jobbet kallade klockan 19-03, wihoo, jag var lagom pigg där på småtimmarna!
Tog en sväng på stan med sanne igår för jag var tvungen att handla present till anna eftersom släkten skulle komma senare på kvällen, bra att jag är ute i tid ;)
När släkten hade gått tog jag en promenad med malin sen for jag hem till min älskling:)
Idag var jag ledig så det var väldigt skönt, mötte upp malin för en bit mat på stan vid två, trevligt :D
Kom hem från sanne för en timma sen, vi drack varm oboy, åt mackor och kollade på ösk:D

Nu väntar sängen:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0