strålande sol

guuud vilket härligt väder!
Igår jobbade jag bara till tre så efter de så träffade jag sanne, vi åt lite mat sen gick vi och strosade runt på stan i det fina vädret! Sen började hon jobba vid sju, hihi rolig helg!
Maten igår blev hur god som helst, det blir på nått sätt mycket godare när man har gjort det helt själv ;) Sen mös vi bara framför tv'n hela kvällen, jätte mysigt:D
Idag började dagen med fotbolssträning vid 10, den var faktiskt väldigt roligt idag, men det blev så jobbigt för solen var så himla stark!
Nu har jag bara degat på studsmattan,klippt lite gräs och ätit mat, men nu ska jag och mamma och handla :D

Party ikväll, jag louise amanda och sanna, det kommer bli toppen!

Ut i solen med er, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0