2012

inflyttningsfesten var toppen! hade så himla kul hela kvällen! vi hade tänkt gå ut men tiden bara flög förbi så vi blev kvar, kvällen slutade vid halv tre på donken:)
Igår var jag och sanne på bio och såg 2012,väldigt bra film och lite läskig också, nån gång kommer säkert det där hända våran jord...vi sprang dit i regnet för vi fick lite bråttom haha men vi kom ju fram i tid som sagt;)

Hela den här veckan har en målare varit här och målat om våra bjälkar i taket, igår kom han 8.00 och jag som hade sovmorgon haha och idag kom han nio och då var jag tvungen att gå upp igen ;d men jag har precis satt på min andra tvätt så det är bra att vara uppe tidigt!
Börjar jobba tre idag till tolv, wihoo :D

Puss


Kommentarer
Postat av: MALIN

Icke godkänd i uppdatering alltså... ;)

2009-11-27 @ 20:21:21
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0