en väldigt roligt&jobbig helg

oj vad jag är aktiv här på bloggen;)

I lördags var det iaf 40-årskalas och det var sååååååå kul! vi åt god mat och lekte massa lekar!sen begav vi oss mot strömpis och där var det packat med folk men gud va kul det var! vi dansade nästan hela tiden tills vi kände att orken började tryna.Tack för en kanon kväll, tack sanne&malin för de roliga förfesten!:D

den här helgen har varit den jobbigaste på väldigt länge...
I fredags var jag bara hemma men jag somnade ändå vid kanske halv fem för jag låg och väntade på filip som var ute ;d och jag gick upp halv sju för att börjar jobba halv åtta. slutade fyra och då var det bara hem och byta om för vi skulle vara hos sanne vid halv sex. Den natten somnade jag kanske vid tre och skulle upp halv sju igen, 3½ timmas sömn. Jobbade till fem och direkt efter det var det match...om jag var trött efter matchen? det var bara förnamnet, jag var nästan död, somnade som en stock och jag har aldrig sovit så gott som jag gjorde då!

Vad ska man hitta på en ledig dag som denna? jag vill åka ut till ikea!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0