fredagkväll

en skön hemma kväll för min del! Åt mat med mamma&pappa och kollade på fotbollen, tyvärr forlorade dom,

Igår var jag nog med om det mest hemska dag man kan uppleva på donken. Vid halv tolv skickade vi hem både amanda och sanna för det var så lite att göra!? men serru, runt 12 kom det folk, och då menar jag inte 10 personer utan typ 1000, det var kaos, mange och wasse i köket och slet som djur och vi framme i kassa sprang som aldrig förr. Efter den ruschen på ca 2 timmar så fick jag äntligen rast. Tillbaka och då smäller det till igen, 3 STORA klasser kommer in...då trodde jag ärligt att jag skulle gå under. Men vi klarade även av de men dock lite tröttare och lite svettigare! haha nu efteråt kan man skratta åt de men just då kunde jag nästan ah börjar gråta. Efter de var det bara att pallra sig till träningen! en minst sagt händelserik dag på mc donalds city!

jobbledig helg, tack och lov! Imorgon är det match sen vankas det 20-årsfest!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0