tisdag

mina fötter värker lite efter en runda på stan, jag måste gå in dom lite mer helt enket! fick med mig ett par ursnygga skor hem också, jag älskar skor!
idag är min lediga dag den här veckan men jag ska jobba ändå! joo jag är sämst på att säga nej och jag är så himla bra på att bli övertalad. jag måste stå på mig lite mer, det gäller inte bara jobbet utan i allt i mitt liv. jag är nog lite för snäll ibland, om man nu kan vara de.

doris ligger och steker i solen och om inte så himla länge ligger jag och steker på stranden i turkiet:)

jag saknar fotbollen...ibland..och ibland inte. nej just nu saknar jag den inte.

nu ska jag snart åka iväg;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0